شهرداري ،پاركبان و ملت شريف



اون اوايل ظهور پاركبان و كارت پارك تا خاطرم هست از 1000 ريال شروع،بعد شد 1250 كه همون 1500 ريال مي گرفتند ،بعدا براي سهولت ! و اسايش ملت در عدم پيداكردن سكه 250 ريالي رسماً شد 1500 ريال بعد هم با رشد اقتصادي كه شاهد هستيم و تورمي كه نداريم شد 2000 ريال ،از پريشب ساعت 10 در پي لايجه هدفمند كردن رايانه ها و دعوا سران مملكت در بودجه واسه چندر هزار ميليارد تومان اختلاف شد 2500 ريال.

تف به گور بابايي كه تورم رو كشف كرد و مردم رو انداخت تو دردسر

10 نظرات:

ساراناز گفت...

بع بع پدر شوهر جون گلم ..... خوبی شوهرکم چطور هنوز جیششو نگفته بریم عقد کنیم ....
بجمبید من مث قناری زردم رو هوا میزنن منو

ناشناس گفت...

سلام خوب هستید؟ کجایین نیستین؟

مرضیه

متوتروكسات گفت...

گير اضافي نده مخي جان ديگه... توي ادارات صبحونه يه شتر رو آب پز ميكنن چند تا تخم مرغ روش بعدش نوش جان ميكنن. تو گير دادي به 250 تومن مومن خدا؟

ناشناس گفت...

قسمت اول

خدمت ، ولو در چین و ماچین !!


سفر اخیر هیات بلند پایه سیاسی اقتصادی آذربایجان شرقی به کشور چین که در راس آن دکتر بیگی استاندار آذربایجان شرقی، دکتر منادی نماینده مجلس ، دکتر دبیری رییس شورای اسلامی شهر ، محمود چمنی فرماندار ، محمد اشرف نیا معاون عمرانی استاندار ، خانم پیرسمساری مشاور امور بانوان استانداری ، عبابافی مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز و دیگر مسولان استان قرار دارند ، اگرچه در شکل ظاهری با هدف بازدید از کارخانه واگن سازی شانگهای ، رایزنی برای خرید واگن های خط اول مترو تبریز و تلاش برای انتقال فن آوری های روز انجام پذیرفته ، با این حال نگاه و بررسی موشکافانه در پیرامون الزامات و ضرورت های زمانی و مکانی این سفر به اصطلاح " کاری " در بطن خود گویای نکاتی است که شرح و بیان هر کدام از آن ها شاید بتواند فلسفه این ضرورت ها و الزامات را با سوالاتی مواجه سازد.
1- نگاهی به ترکیب اعضای هیات اعزامی استان به شانگهای چین با رهبری و هدایت شخص آقای استاندار آن هم با هدف بازدید از کارخانه واگن سازی این کشور در نگاه نخست این سوال اساسی را در ذهن متبادر می سازد که اصولا آیا برای انجام چنین بازدیدهایی حضور مستقیم چهره های طراز اول استان و شهر ضرورت داشت ؟ آن هم در شرایطی که نه قرار است قرارداد یا تفاهم نامه ای به امضا برسد و نه خریدی صورت بگیرد!
2- این سفر بیشتر تفریحی تا کاری ، در شرایطی در دستور کار مدیریت استان و همراهان قرار گرفته است که به اعتقاد اغلب کارشناسان و تحلیلگران اولا تیم اعزامی ، تیمی کارشناسی و متخصص در این بخش نیست و ثانیا مدت زمان 10 روزه سفر هیات اعزامی به چین با توجه به این که اختصاص زمان 10 روزه سفر آن هم تنها برای بازدیدی که می تواند در یکی دو روز به انجام برسد کمی غیر منطقی به نظر می رسد.

ناشناس گفت...

اقا/ خانم قسمت اول

گل پسر/پرنسس چرا از ديگرون مايه مي ذاري؟
اسمي
ايميلي
وبلاگي

كه چي؟
خوردند ؟
بردند ؟
به جهنم
به درك
درک اسفل السافلین

تا احمق هايي مثل تو هست همينه كه هست

به درك اسفل

ساراناز گفت...

پدر شوهرکم چی میکنه ... بجم میپرم پسرت فسفرده میشه ها ....

فانی گفت...

دومین نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی ویژه حمایت از کودکان سرطانی

29 تیر لغایت 4 مرداد

تبریز - خیابان امام - بوستان خاقانی - فرهنگسرای خاقانی

( جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ مراجعه فرمائید .)

امين خوش نيت گفت...

سلام.
کم پيدا شدي ؟
ترسيدي ؟
بگذار من بترسم تو چرا ؟!
ديگه برام عکس نمي زني ؟!

معلم نامه گفت...

سلام
حال شما؟
نیستین یا نیستیم؟!!!

ساراناز گفت...

سلام باباي نيني ... باز تف تف ميكني كه ما بچه ها ياد ميگيرما .... خوب نده در برو بلد نيستي

ارسال یک نظر